Pasta med svampgegga (mycket god)

Jag är otroligt trött just nu, och har lite svårt att sova. Har beting på onsdag, men kan inte öva ordentligt, då mitt vänstra långfinger mår dåligt ibland. Jag är orolig för flytten, var ska jag bo? Vill verkligen ha en studentlägenhet där, men vad gör jag om jag inte får någon? AAAAAAAaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!!
Jag stör mig på allt som E2 gör, allt... Och det stör mig att jag störs av det. Det blir så skönt imorgon när jag slipper se hennes disk stå framme. Jag ska städa hela lägenheten (utom hennes rum) och se till att den hålls ren tills hon kommer tillbaka om två veckor. Jag kommer slippa känna lukten av hennes parfym varje morgon (den luktar äckligt), slippa se henne tavvla på min dator, jag kommer få ha mina tamponger ifred, min hårborste, mina handdukar... Det är inte farligt, och jag vet om det, men jag har verkligen ont av det! Igår var jag på skolan utan att göra någonting (nästan) i tre timmar bara för att jag inte ville gå hem. Hade jag haft eget skulle jag ha gått hem långt innan det.

Och nu bara klagar jag, trots att jag egentligen tycker om människan, det är bara så påfrestande att bo tillsammans, jag behöver lite utrymme, ganska mycket. Lite renlighet. Jag behöver mitt eget ställe, så kan vi nog behålla vänskapen på en bra nivå ändå!

Vad gälle annat vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kan faktiskt inte rå för att jag är upptagen och jobbar hela sommaren. Eller jo det kan jag väl, kan säga upp mig från jobbet, gå i konkurs och leva ett liv som uteliggare de närmaste femtio åren, men det vill inte jag, så jag jobbar. Det är inte med mening som jag gör någon ledsen (eller trött) om jag nu gör det, vill bara inte bygga upp några falska förhoppningar om att jag kommer kunna träffa vem som helst när som helst, för det går inte , inte om man inte befinner sig där jag är.

Nu har jag dessutom smittats av ett förkylningsvirus som glider runt på skolan, väldigt roligt måste jag ju säga...

Och mina knän! Om någon hittar ett par som verkar bra och är till salu får ni höra av er!

nu har jag klagat färdigt
Öva var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0