En liten tortellini

Vilken dag! Låg vaken halva natten (jo det var ju inte ritkigt vad man kan kalla idag, men ändå), för jag gör ofta så när jag sover ensam numera. Grubblade på ditten och datten, mest ditten, och hjärtat slog snabba hårda slag, så det gick helt enkelt inte att sova. Vaknade sedan (så jag somnade till slut) och gick till gymmet (var där lagom till 6-nyheterna :D) och gjorde bra ifrån mig trots de onda knäna. Satt sedan med frukosten och datorn i nästan två timmar för att skjuta upp ett obekvämt telefonsamtal som sedan tog mig cirka en minut. Kom till skolan efter någon timma alltså, och lagom till lunchen åkte jag och E1 till stan för att ordna några ärenden som tog otroligt mycket kraft, och för att fira att vi klarat det handlade vi; han en jättesnygg "skinn"jacka och jag ett par "byxor" (trots att pengarna inte kommer förrän imorgon! Styggt!). Sedan bar det av tillbaka till skolan för lunchen (som alltså inte ägde rum förrän 16!) och efter det blev det stress tilöl mso-ung-repetitionen, då jag missade bussen med en minut... För att bättre på min dag missade jag även bussen tillbaka, så jag gick med basen på ryggen från konserthuset till skolan (en promenad på cirka 30-40 minuter, med bas då), så nu är jag helt slut, och mina axlar lever inte förrän på torsdag, i bästa fall...

Imorgon blir det tacokväll med massa fina människor, och på torsdag ska vi (A-C, E2 och jag) på Sex and the City2! Wohoo! Kommer ihåg när jag såg den förra på bio, det var en fin dag. jag körde bil till Jönköping om jag inte minns helt fel, och var en gång helt ensam i hela salongen med att skratta... hehe...

Beträffande andra saker vet jag int evad jag ska tillägga...

Hade en jättefin halvårsdag, om jag inte nämnt det? Jättefin! Jag är lycklig!

Hela sommaren ska jag spendera tillsammans med jordgubbar, så om någon har vägarna förbi vet du var du kan hitta mig (förutom 2 juli, 10-20 (ca) juli samt någon gång typ 11-25(?) augusti, för då är jag bortrest).

Nu ska jag sova, hoppas inte E2 har med sig en massa folk hem. Hon hade beting idag, så de har klarinettfest... Men
det löser sig väl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0