En liiten köttbit och sås

Ikväll har jag lagat matlådor åt ett helt kompani! Det är i alla fall vad det känns som.

Var uppe med tuppen (eller nästan en timma före faktiskt), för att gå på läkarundersökning (typ), lite småläskigt. Fick nya pills i alla fall, och det är det som räknas. Sedan var hela dagen som förskjuten, då jag numera vanligtvis inte går upp förrän cirka nio, och jag nu var uppe tre timmar tidigare (efter ungefär fem timmars sömn), så när klockan började närma sig arbetsdags (14,00) kände jag mig redan trött, och höll faktiskt på att somna på arbetstid! Dock började jag äta en banan, och sedan en till, så att jag skulle vakna till liv...

Imorgon blir det till att sova i E1:s lägenhet alldeles ensam, för han är bortrest i lite drygt en vecka. Det blir konstigt att sova där utan honom, men samtidigt är jag otroligt glad över att få sova där när jag börjar jobba 200 meter därifrån följande morgon. Sedan är det också skönt att få sova där när jag jobbar sent, så att jag slipper åka genom hela Rosengård varje kväll. Inte för att det någonin hänt mig något, och jag är inte rädd heller, men det känns skönt ändå (speciellt om det skulle råka regna).

Nu är jag trött som en gås (efter 18 timmars vaken tid är väl kanskeinte det så konstigt), så det blir till att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0