Svampgrej med pasta (och varm choklad)

Det ær så ensamt och tyst hær. På dagen går det bra, men såhær på kvællen... Jag skulle kunna skippa kvællarna fram till på onsdag, då vill jag vara med. Det gør ont!

Vet inte om jag ska till jobbet imorgon eller inte, men misstænker att det inte ær något, då alla jordgubbar regnat sønder... wohoo...

Jag ser massa mørka moln och regn, men hær skiner solen från klar himmel...

Imorgon ska jag måla klart och antagligen åka till Svågertorp før att køpa tyger, sedan blir det Eclipse med A-C!

Idag var jag och hæmtade osthyveln i den gamla lægenheten (skulle hæmta dørrmattan också, men glømde den...) och hela gatan var... ja jag kænde inte igen mig! Det var klotter øverallt, skræp, muggar, lukt av gammal kiss och en massa soffor och fåtøljer! Vem stæller ut sin soffa på gatan bara så dær? Och nær jag sæger "massa soffor" menar jag inte två-tre stycken, jag menar att jag såg kanske 40! Hela rondellen vid folkets park var belamrad och alla gator runt omkring likaså. Jag førstår det inte!

Nu ska jag kissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0