Macka med köttfärssås, fetaost, tacosås och ost

Idag är inte riktigt min dag. Jag försökte hålla modet uppe under morgonen, och klarade mig precis till tågstationen i Vbg. Jag tvingade mig att må tillräckligt bra tills jag kom hem, och väl där sprack det. Jag lade mig i soffan och dog... Eller, en del av mig dog i alla fall. Om hela jag hade dött hade jag ju inte kunnat slriva något här ;D
   Tanken var att jag skulle på släktkalas, men mor tyckte att jag nog borde stanna hemma och sova lite. Det blev ju inte så överdrivet mycket sömn inatt...

Igår vaknade jag med ett bekant stycke ljudande i huvudet. Jag kunde först inte riktigt placera det, men kom efter en stund fram till vad det var! Dock visste jag inte vad det var. Jag var säker på vilka som hade spelat det (Terje och Knut-Erik), när, var och varför, men vad exakt var det för stycke? Kompositör? Jag satt på naxos och försökte hitta (till och från) i över en timma. När jag sedan åkte tåg med K kom jag på den smarta idén att fråga min gamla lärare P, som var med på konserten, och som därför borfde kunna ha koll på vad det är för stycke. Det hade han också! Lyckliga Emma har äntligen hittat rätt och är fast vid musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0