Emma-kaka (vinbärskaka)

Idag är helt fel dag för pappa att jävlas med mig, helt fel! Inte nog med att jag har mina bekymmer (som ni säkert komer ihåg (läs nedanstående inlägg annars)), det är också fel tid på dygnet och helt fel del av månaden, och så sitter han och ockuperar min dator för nåot som han egentligen inte har tänkt greja med förrän imorgon, och då på sin dator... Det tog honom ca 30 minuter att logga in på mailen! Grymt frustrerande!

Fast nu skrattar jag mest åt min frustration, den är ju trots allt ganska fånig, men i och med att jag är besviken på mig själv är jag något lättirriterad. Dock går det över väldigt fort... Humörsvängningar till 100%, min hjärna åker berg- och dalbana, och munnen, öronen och hjärtat följer med. Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv!

Imorgon ska jag göra det, jag måste! Annars... annars är jag så fruktansvärt feg. Feg-Emma! Usch, vad trött jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0