Vägus

Ännu en Vägusturné har gått till ända, och jag är trött som vanligt. Det är inte klokt vad mycket energi som går åt när man är på en sådan turné, och jag kan tänka mig hur jobbigt det blir nästa gång då vi ska spela en dag längre, och Våroffer dessutom! Det är insane! Vi kommer behöva åtta basister minst om vi ska kunna väga upp detta! Två tubor också, jävlar vilket oväsen det kommer bli! MEn jag längtar som en galning! Det var jätteroligt den här gången, men inte riktigt podet viset som det var när man var ny och satt uppe till halv fem varje natt, för att sedan gå upp någon gång mellan halv sju och åtta. Nu sov jag åtminstone 5-6 timmar alla nätter utom den sista, då jag sov 3,5, men det är ändå en förbättring jämfört med tidigare år! Började gråta under skiljsmässan igår, vilket jag bara gjort en gåg tidigare, så jag tror att det är C's fel faktiskt. Men som tur är ska hon vara med nästa gång också, annars hade det varit värre.

Igår på bussen fick några mig att känna mig så fruktansvärt korkad att dfet inte är sant! Jag brukar inte känna mig speciellt dum, men nu pratade de om saker som ja oftast inte pratar om (typ jazz och poker), och fick mig att verka så dum! Usch! Jag fick jätteångest över det... Jag får k´lära mig något nytt helt enkelt...  Kanske sten, sax påse?
http://ssp.niklas.in/

Ikväll ska A, F och jag gå och träna, så det blir nog bra.. Hoppas på att kunna vakna till liv igen, men det blir nog svårt... får vänta tills på måndag innan jag kan förvänta mig någon som helst pigghet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0