Fil, flingor, bröd, romsås och kaffe

Idag ska jag åka till F och äta middag. sedan ska vi i och för sig repetera med en orkester (O. F.-grejen). Jag hoppas att det går bättre idag än de fgjorde sist, inte för att det gick dåligt då, men jag var så fruktansvärt trött då att jag inte riktigt orkade med allt... Liksom förra veckan ska jag också denna gång sova över hos F och M, men åker ganska tidigt imorgon, så att jag kan spendera mer tid här med mormor, Hugo och projektarbetet. Naturligtvis blir det väl mest tid med Hugo, men man kan ju alltiud hoppas att man orkar plugga lite också...

jag har kommit på att det är mindre än två veckor kvar tills sökningarna börjar! Fredagen den 27:e februari börjar de... Läskigt! Men pianoprovet i Malmö är ändå det jag är mest rädd för, för man kan inte riktigt förbereda sig tillräckligt för det... Alla j*vla kadenser!! :@ Och Hoffmeister låter inte bra heller! Kanske var jag lite för trött igår, men det är inte roltigt när det låter illa i alla fall! :/

Om en liten stund ska jag åka... måste duscha först bara...

Jag har namnsdag idag också, kul :P inte för att någon har kommit ihåg mig, men så är det ju ingen viktig namnsdag heller i och för sig. Första mellannamnet är inget som ens jag brukar komma ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0