Pasta och gammal tacofärs (från igår, så inte jättegammal)

Jag drömde om elevhemmet inatt! Jag kom på besök samtidigt som alla flyttade in igen, och det var massa tårar, för jag var så glad över att träffa folk. Men när jag skulle in till Skånes och As rum (de delar ju inte, men det var likadant vi båda tillfällena) visade det sig att de hade bytt rum! Skåne hade Ts rum och A det som ligger till höger om det (egentligen är det Skånes riktiga rum, men det var det inte i drömmen, för korridoren var längre där), vilket resulterade i att jag gick in i en främlings rum. Inte så roligt faktiskt... Sedan var det också så att de hade bytt nummer på rummen, så mitt gamla rum hade något i stil med 3628 istället för 221. Jag blev lite ledsen över det också. Dessutom hade ju korridoren förändrats lite till utseendet, och det var ju inte jättekul det heller. Stackars mig! Sedan hoppade jag iväg till ett stämrep där F försökte bita mig i magen hela tiden, läskigt! :S

Denna dag har för övrigt bestått av väntan, ogräsrensande, väntan igen, borttagande av dynor och sovsäckar från studsmattan och ytterligare lite väntan... Sedan när jag nästan skulle åka iväg och hämta mamma säger pappa att han åker ned i alla fall, så då slapp jag vänta i alla fall... ungefär...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sa innan idag till Amanda att du har konstiga drömmar ! :P

2009-08-10 @ 16:53:59
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0