Tacos

Nu har jag äntligen blivit frisk! Är visserligen fortfarande ganska snuvig, men febern är helt borta (typ), och jag kunde till och med njuta av solen under en promenad! Dock får jag väl ta det lite försiktigt under några dagar till för att vara på den säkra sidan... Idag - liksom alla andra dagar jag varit hemma - har jag letat som en galning efter våran Rubiks Kub utan framgång (skulle tro att den befinner sig på ett högre plan...)... Jag vill verkligen ha en sådan! Kom till mig!
Jag har dessutom spelat en massa Mafia Wars (på Facebook), vilket är ett spel som snälle R bjöd in mig till, och nu är jag helt fast. Ni som vill får väldigt gärna joina min familj där ;P

Nu ska jag göra ett jobb som jag får 23 experience-poäng av, och sedan ska jag sova.

Har kommit på att man känner sig väldigt mycket sjukare när man vet hur dåligt man mår än när man inte vet. Om man läser mina två senaste inlägg före detta syns det ganska tydligt: "jag tror att jag har feber också" visade sig vara 39,5°C som kroppstemp och blev då "jag vill hem!". Det är konstigt vad mycket sämre jag mådde efter att ha fått reda på det; jag tillät mig att riktigt känna hur dåligt jag mådde... Men det är ganska skönt också när man har mått så dåligt, för det är enda gången man verkligen får visa sig sjuk. Har man "bara" 38°C är ju inte det speciellt mycket att prata om egentligen, men när man närmar sig 40°C, då är det okej. (Jag fick ju till och med åka hem till U tre dagar i förväg!) Nu har jag alltså varit ledig från skolan två veckor i rad (nästan), och veckan efter lovet ska vi ha spelvecka, så det blir inte många riktiga lektioner där heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0