Sjuk

Då har man gått och blivit sjuk igen... Eller ja, sjuk i den benämningen att jag är sjukanmäld, men går på konsert med K ochhar rep på söndag ^^ Dumma rektor! Varför har de int efrågat J? Jag förstår mig inte på översittare som inte klarar av sitt jobb, och som dessutom tror att hot om att det skulle vara obligatoriskt  (hatar det ordet) skulle få mig att vara med!? Guuud! Jag ska aldrig mer säga något bra om våran rektor! Eller om en viss... "lärare" heller...

Men jag längtar tills ikväll nu! Vi kommer ha så grymt roligt K! Deras grymma försök skall icke förstöra våran afton hur mycket pengar de än erbjuder, eller hur mycket smisk de hotar med JAG GER MIG ICKE!!!!


Pussar och kramar ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Be strong Emma !

2008-11-07 @ 17:51:12
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: alva

Hejsan.

Vilken trevlig blogg du har!

Jag undrar om du vill att jag fixar en bloggdesign till dig,

Då får du bestämma färg, text å bild å massor av annat. Jag gör även menyn till bloggen mer personlig.

Du kan även höra av dig för mer info, eller om du vill kontakta någon som jag tidigare hjälp med designen, och typ snacka lite om hur det gick till å så ;) går det också jättebra!

Det kostar för tillfället bara 49:- [halva priset!]

Om du är intresserad kan du ju kika in på min blogg och höra av dig.

Alva

2008-11-07 @ 17:57:55
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Lehane

HAHAHAHA! Emma betala inte för en bloggdesign, att ta betalt för det var nog det sjukaste XD

Om du ngn gång känner för att du måste ha en ny design kan jag göra det gratis XD



HAHAHA, jag ska också börja ta betalt för sånt :S

2008-11-08 @ 18:03:39
Postat av: Emma, the one and only

Haha, jag tror aldrig jag ens övervägde att betala ^^ men iaf XP

2008-11-09 @ 07:11:22
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0