Gott nytt år...

Var hemma hos K till... Jag vet inte riktigt när, men ungefär 04:47 tror jag... När jag kom hem gjorde jag mig i ordning för sängen, men nänr jag väl kom dit gick det bara inte att somna, så jag låg vaken och lyssnade på 06-nyheterna... Till slut somnade jag, men hade ställt alarmet på 08:11, så det blev inte speciellt mycket sömn. Somnade dock om, men vaknade strax före nio, för att sedan inte kunna somna om. Har en känsla av att det kommer bli en spännande nyår med mycket kaffe! Imorgon är ingen dag för mig, det är ett som är säkert! 14,10 åker jag till B för att hämta R på stationen. Får dock vänta där i en timma innanhon kommer, men man kan ju gå i affärer och leta efter blingbling till kvällen.



Nu ska jag försöka rycka upp mig med dagens andra kopp kaffe, städa och kanske laga två par jeans...
Har förresten inte råd att skicka några sms ikväll, så jag önskar folk ett gott nytt år!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0