...

Just "..." är en väldigt bra beskrivning av denna dag, för jag har inte gjort något speciellt, och planerar inte att göra det heller. Jag måste, måste måste verkligen gå och lägga mig i tid ikväll, för vi har stämrep imorgon, och då måste man vara pigg, annars orkar man inte spela där i tre timmar... Jag har tråkigt nu, men borde gå och spela bas en stund (fyra timmar), men det är för långt till mitt rum (cirkus sju steg)... MEn jag ahr faktiskt en riktigt bra ursäkt att inte gå in där för pappa har ställt en massa lådor i vögen för min dörr! Muahaha! ... ... ... ... Fast jag skulle ju kunna flytta på dem... Eller om jag skulle duscha...
"Nothing thrills us
Anymore
No one kills us
Anymore
Life is such a chore
When it's….
Boring
"
...


Så här såg korven ut när den var färdigstoppad
Våran färdigstoppade korv

Kommentarer
Postat av: erkas, the one and only.

Emma, vilken snyyyskig kååårv.

2008-12-29 @ 16:29:39
URL: http://erkas.blogg.se/
Postat av: filip, din egna lilla bög ;P

är det korv ???

2009-01-01 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0