Gröt, ägg och nyponsoppa

Jag trodde aldrig att jag skulle ha så roligt på SMASK (Sveriges Musikakademikers Sång Kåntest) som jag faktiskt hade. Dansen gick jättebra, publiken ljublade, rycket fungerade, kossan mjölkades, Emil sjöng fint (om man nu kan kalla det fint vill säga, är nog bättre med "brutalt bra")... Väldigt tråkigt att vi inte gick vidare, men vad kan man göra åt det? Då var det bättre att trösta sig med lite vindruvsdryck tillsammans med de andra. Jag ska lägga upp videon här så fort den kommer upp på youtube, det kan jag lova, så att folk ska få se hur fantastisk låten faktiskt är.

Nu närmar sig måndagen med stormsteg, så A-C och jag ska gå på stan idag efter baslektionen och leta kläder. Börjar bli nervös... Tur att jag är sjuk nu, så ja slipper vara det nästa vecka i alla fall (det hade varit jobbigt att ligga där alldeles skröpplig och dann när man är där, då får de helt fel intryck...).

Men skolan var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0