Müsli och mjølk

Jag vet inte var folk vill att jag ska gøra, før alltid blir det fel! Nu nær man førsøker vara ærlig tar man illa upp (verkar det som?) och jag vet inte hur jag ska løsa det (om jag nu kan løsa det). Hur ska jag kunna veta vad jag gjort fel den hær gången om jag inte får något svar? Jag blir tokig.



Annars har jag nog en bra dag idag, trots att vædret inte ær det bæsta. Sedan i onsdags har jag jobbat varenda dag, och har dærfør ledigt idag (æntligen). E1 har beting, och dærfør ær jag i hans lægenhet och får skøta mig alldeles ensam, så att jag kunde få min efterlængtade (och behøvda) sovmorgon. Det ær mysigt, hoppas jag får flytta hit! (Alltså inte hit hit, men hit till huset (som før øvrigt ær 200 meter långt, så det behøver inte nødvændigtvis betyda att vi blir nærmaste grannar. Ska nog se till att inte bli det faktiskt i så fall.)


Och till sist lite reklam:
Kom och køp jordgubbar på CG! just nu ær de belgiska och kostar 30 kronor, men snart snart kommer de svenska, som før øvrigt kommer att ta slut i ett nafs! KØP!


Det var nog allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0