Korv stroganoff med ris

Jag vet inte varför, men allt är verkligen helt perfekt just nu:

* Jag har en finfin (visserligen inte helt min eller så, men ändå) lägenhet, som jag delar med en bra tjej
* jag äter bra mat, mitt hår glänser (trots att det är slitet och så...)
* basen går bra
* jag tar verkligen åt mig av vad Ox2 säger på lektionerna
* F vill ge bort en stor skatt till mig
* pengar från csn kom idag, lavalampan funderar(!)
* jag lyckades äntligen med bankID-grejen
* jag har börjat träna på gym (har faktiskt fixat årskort, och är på tok för snål för att betala massa pengar varje månad, och sedan inte använda dem)
* har en ontroligt positiv inställning till det mesta (nästan lite för positiv, det går mig på nerverna ibland)
* och dessutom har jag en pojkvän, som... alltså han kan inte beskrivas, utan måste upplevas egentligen, men helt fantastisk, helt fantastisk.

Kan det bli bättre än så här? Jag är nog lyckligast i världen just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0