knäckebröd och gröt

Helgalen kväll! E och N, hur gick det till? Minnet har man väl kvar, och det är ju bra det i alla fall... Pratade med L också, fast han var inte riktigt lika borta som jag. Kom fram till att vi inte var någon bra idé, och att vi skulle lära känna varandra ordentligt som vänner istället, så vi satt och pratade rätt länge. Jag umgicks med folk jag inte vanligtvis hänger med speciellt mycket också, och lärde bland annat känna O och Geten lite mer :P Jag är faktiskt väldigt nöjd med gårdagen, tror det är därför jag känner mig så uppåt idag. Ingen ångest och inga frågetecken. Det känns skönt!

Nu blir det tvättning i våra underbart snabba  tvättmaskiner! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0