Gröt, knäckebröd och korv

Oj, oj, oj! Malmö är fantastiskt! Jag har träffat så fruktansvärt mycket folk, och de allra flesta är underbara. Naturligtvis finns det saker man ångrar, önskar kunde gått annorlunda, eller som skulle kunna gå fortare framåt, men på det hela taget har jag haft en otroligt trevlig, rolig och underhållande tid här - än så länge. Dock har jag inte tid att göra speciellt mycket annat än att öva, göra läxor, handla mat (, gå på alla fester) och sova, så jag känner att jag halkar efter med vissa saker såsom att handla kläder och träffa övriga vänner och familjen. Har bestämt mig för att inte åka hem förrän jul också, får se om det går. K'nner inget speciellt behov av att åka hem just nu i alla fall.

Idag ska vi (jag och Elin) förhoppningsvis ha makeover-dag, får se hur det blir med det. Sedan är det skolan och övning som gäller.

Våran lägenhet är en bastu, btw.

Inflyttningsfest nästa helg! Kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0