Misslyckade brownies

I morgon är det äntligen söndag, och sista dagen på "lovet". Som jag har längtat! Ända sedan förra söndagen har jag gjort det! Hela min kropp skriker ut att den vill att det ska bli söndag! Söndag, söndag, SÖNDAG!!!! Och imorgon händer det äntligen. Det kändes som om en hel evighet skulle behöva passera innan den dagen kom, men nu är det bara några timmar kvar, mindre än två faktiskt. Åååh... kommer man sova gott inatt? Nej, det tror jag inte... Kommer man sova gott imorgon? Förhoppningsvis, men det återstår att se... Ska träffa Skåne imorgon med, och det är ju också något att se fram emot! Skoj! Antar att vi går till samma fik som jag och A gick till igår, haha.
Nej, men sova var det man skulle göra. Måste vara utvilad och fräsch inför morgondagens bravader!
Puss och Hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0