frukostmat med vaniljte

Ja... Vad säger man? Studentlivet är hårt! Igår fick jag en så'n där känsla av att inte vilja gå på fest mer, så jag gick till skolan med N och övade tills den stängde. Sedan vandrade vi vägen  hem till mig och såg på film. Det är så fruktansvärt sköntatt ha killkompisar som man inte är attraherad av! vi umgås rätt mycket, N och jag, men det finns ingen sådan spänning, det kommer aldrig hända något, och det är så himla bra! Då trivs jag!

Fint efterhäng hos O i förrgår också, som resulterade i att O, N och jag somnade tillsammans. lite smått pinsamt när man vaknade upp sedan och upptänkte att man inte var hemma... Och att jag och N är bland de yngsta på skolan gör det ju inte bättre, man känner sig så liten och klantig ;P Men vad vi dansade är det inte konstigt att vi somnade faktiskt. Sedan hade det varit skottlossning precis utanför också, så det hade varit lite läskigt att gå hem.

På fredag bär det av för mitt första besök i Köpenhamn! Det är kulturnatt, så min lärare (världens bästa ägg-Olle) ska spela solo med orkestern. Sedan blir det dans hela natten, och sist ska vi ta första bästa tåg hem på morgonen. Det är planen i alla fall :P

Jag tror förresten att jag ska bärja öva mer på kvällarna, det var himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0