Pasta med köttfärssås


Bara för att jag har det i läxa (inte för att jag förstår hur jag ska kunna spela det...), och för att det är ett jättefint stycke...

Imorgon bär det av, 18 timmar i en buss med människor som jag knappt känner, sedan ytterligare fyra dagar i samma sällskap... Blir nog intressant. Borde börja packa nu, men  kan väl inte påstå att jag tycker att det är roligt stt göra det, så jag bara skjuter upp det. Färdkost har jag skaffat i alla fall (alltid något ).

Jag kommer ha mobilen avstängd från och med 17 imorgon (25 mars) till någon gång runt 06 (kanske 07, eller 08 beroende på om jag är vaken eller inte) på måndag (den 30 mars), eftersom jag vill undvika onödiga sms-kostnader (jag betalar för att ta emot sms i utlandet...). Så om du behöver nå mig får du snabba på!


He would not stay for me, and who can wonder?

He would not stay for me to stand and gaze
.
I shook his hand, and tore my heart in sunder,
And went with half my life about my ways.


/A. E. Housman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0