Linsgryta och yoghurtglass (till efterrätt alltså)

(Uttala yoghurt med ljudande "u" och inte som de gör här med "e" (yoghert))

JAG ÄR LEDIG IMORGON! Helt underbart! Jag kan sitta och olugga hela dagen, och ändå få tid med fyra timmars basande och kanske någon pianotimme! Det är fantastikt! E är glad!

A är otrolig! Jag förstår det inte! (Fantastisk är nog egentligen rätt ord, men eftersom jag redan använt det en gång i denna text kan jag knappast göra det igen.) Ett musikaliskt geni har jag skrivit att han är, får se vad han säger om det, hehe. Men, seriöst nu, för att komma in på alla musikhögskolor på alla instrument man söker med, och på förstaplats dessutom, måste man vara ett musikaliskt geni! Jag är lite avundsjuk faktiskt, trots att jag inte vet hur det har gått för mig...

Sitter och tröstar mig med Tansmans fagottsonatina och andra satsen ur Tchaikocskys fjärde symfoni i alla fall ;P

Imorgon blir det råplugg och lins- och grönsakssoppa... Dock hade de glömt bildestrecket på tv:n, men jag antar att de inte bjuder på en lins med soppa till...

Åker förresten till P 25-30 mars! Om någon har lite pengar att ge bort tar jag dem mer än gärna! Dessutom är det sökning i F den 31 mars, så...

Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0