Kycklingwook och ris

Imorgon skall jag åka ner och hälsa bror och systra mi :D Ska bli himla roligt faktiskt, måste jag ju säga. Dock blir det väl inte riktigt lika roligt på tisdag, och onsdag ska vi bara inte prata om, men, men... Det är itne så viktigt; det är ju bara min framtid som står på spel, och vad är väl en framtid i Malmö? ;)

Just nu ska jag packa väskan, kom på att jag inte behöver ha med mig speciellt mycket ner, för syster har allt utom kläder :D Underbart.

En annan underbar grej är att jag slipper vara i skolan praktiskt taget hela veckan! Vistt jag ska dit på fredagen, men då har jag ändå bara två lektioner, och de är dessutom roliga!

Hoppas på att kunna gå ut och ta en öl med grabbarna på onsdag också för att fira :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0