Kycklingsak...

Idag ska jag åka tillbaka till Vbg och min underbara Hugo, vilket ska bli ganska underbart faktiskt. Jag har saknat honom något ofantligt denna helgen, men jag tror nog att det hänger ihop med att jag inte kunnat röra vid honom sedan i förrgår. Det är alltid så; när man inte får vill man, och tvärtom. Jag fick dessutom en efterlängtad läxa i fredags som jag bara måste öva på för att den är så fruktansvärt vacker! Det är nästan (alltså inte riktigt) så att jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka lite tidigare än vanligt bara för att kunna öva lite längre... Dessutom måste jag handla mjölk... och kanske ägg...

Igår var jag hemma hos K och skulle se på film, men det blev diverse serier istället, men det var roligt det också. Dock somnade jag i soffan (en aning pinsamt), men klockan var ganska mycket, så det var inte så konstigt.

Jag har fått lite tjeckiska pengar av mor och far, men måste nog växla lite till... Ingen som har några sådana över?

Jag har kommit fram till att min närmaste framtid är ganska intressant, ty jag ska resa mycket er än vanligt. Tiden kommer gå jättesnabbt! Detta är mitt schema:
  • 25-30 mars i Prag
  • 3-13 april hemma i U (jo det räknas lite som en resatycker jag)
  • 10-15 maj i Frankrike (förhoppningsvis)
  • 17-24 maj Rhodos
  • 6-12 juli Italien
Sedan har man student och sådana saker, så det händer en massa skoj! Ska antagligen spela med MIV också i mitten av april (pengar, pengar, pengar :D)

Kommentarer
Postat av: K.

Förlåt för att jag var så tråkig men jag var sjukt trött den dagen, och huvudvärken var växande - även om jag försökte dölja den! Jag ska vara trevligare sällskap nästa gång, jag lovar!

Jag var nog allt lite hög på smärtstillande också, eller nej, inte egentligen, men vi kan ju låtsats.

2009-03-16 @ 01:27:26
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Hehe, det är lugnt! Jag kan inte påstå att jag var speciellt rolig heller! Vi får träffas på dagtid nästa gång och ta en vårpromenad eller något! :D

2009-03-17 @ 13:35:25
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0