Kryddiga pannkakor och morotsgegga

Jag tycker att det vore så väldigt mycket lättare om alla sa precis vad de tycte jämt! Eller i alla fall om man vågade säga var man tycler själv lite oftare... Hur ska lilla "Håkan" få sin chokladbit om ingen vet att han tycker om den? Ingen köper väl en Ben & Jerry's-glass till någon om den inte är helt säker på att denne någon verkligen älskar glassen? Eller hade man bjudit med någon på operan (och betalat flera hundra kronor) om man inte var säker på att personen man tog med sig njöt av operan till hundra procent?  Nej, det är klart att man inte skulle göra det! "Håkan" får inte sin choklad, "Carina" får klara sig med Triumfglass och "Sten" sitter hemma framför tv:n... Det är ganska tråkigt faktiskt... Men så är det faktiskt om man är för feg för sitt eget bästa, och jag verkar inte ha stake nog att göra något, så jag får klara mig med H, så det så!

Jag måste bli färdig med mitt projektarbete imorgon... Jobbigt värre säger jag... När ska jag hinna öva bas!? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0