Köttfärssås kanske...

Inatt satt jag uppe och gjorde klart projektarbetet (som iofs inteär det slutgiltiga, utan jag hoppas på att få tillbaka det åtminstone en gång innan den slutgiltiga versionen är inlämnad...) och arbetsmiljön...

HAr upptäckt att spotify är gudomligt bra... dock fungerar det inte riktigt bra alltid för man kan inte söka på kompositörer, eller man kan, mne det är itne ofta de dyker upp om det inte är Bach eller Beethoven...

Idag har jag drukit kaffe igen... Hoppas att jag blir pigg av det :P

Åker förmodligen hem i helgen som kommer också :D Skoj! Helgen efter det blir det att ja åker till R, och helgen efter det åker jag till Prag! Wohoo! Fast vi åker dit i buss, så det blir nog att försöka dygna innan, hehe ;P

Gjorde en massa glass igår också! Yoghurtglass med hallon och blåbär och Vanlig gräddglass med björnbär. Tror att jag skulle ha gjort tvärtom med bären, men men, det får bli nästa gång :P Ska äta glassen till pannkakorna på torsdag!

Har också bestämt att jag ska hämta mjölk i skolan någon gång innan jag slutar! :D

Måste sätta igång med jobbsöandet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0