Gröt och macka

Okej, jag har ångrat mig; jag kommer inte kunna lämna detta än på ett tag. Skit också! nu har Nella skickat ett sms också... lite spännande, men samtidigt vill man ju inte förvänta sig något. Det är så himla jobbigt! att jag inte kunde tycka om A2 istället för A1, det hade varit så himla mycket lättare förstår ni, för då hade det varit ömsesidigt... Men, men, skit samma, jag överlever ;)

Fick förresten en tröja alldeles gratis igår! Riktigt gött!

Tror att jag kommer hem på onsdag också, för den som undrar, om det nu är någon som läser vad jag skriver här sedan den här bloggen blivit så deprimerande och patetisk. Jag hatar att jag skriver om det, bara så ni vet... Men jag kan helt enkelt inte hålla mig från att göra det. När jag kommer hem ska jag skriva av mig i min s.k. dagbok, och då slipper ni förhoppningsvis se mer av det här, men det är som sagt förmodligen på onsdag, så ni får stå ut...

Kommentarer
Postat av: K.

Är inte en blogg en elektronisk dagbok? Bara mindre privat. Så skriv vad du vill så länge du kan stå för det irl - jag har slutat bry mig om vad jag skriver själv. Den som läser den bryr sig, de som tycker du är jobbig har du nog redan skrämt iväg. You can write whatever you like - som T.I. nästan sjunger (öööh...?).

2009-07-21 @ 15:37:37
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Haha, jo, men jag blir rädd för vad jag skriver här, och blir påmind om det varje gång jag kollar bloggen! Det är bättre med en vanlig pappersdagbok (eller lappar som jag brukar skriva på, för de kommer bort), för det är bara att vända blad där så slipper man se vad man har skrivit. ;)

2009-07-22 @ 09:09:20
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0