Solar!

Idag hade vi fyra solar som lyste samtidigt. Eller ja, det var i alla fall vad det såg ut som! Inte klokt vad häftigt det var! Det var den vanliga solen som reflekterades av de små, små snöglingorna - eller om man ska kalla dem snöstoft eller något liknande - så att det blev en massa regnbågar och solar. Underbart vackert var det i alla fall!



Sådant finns inte i Vbg, det är då ett som är säkert!

Far har förresten beställt en double trolley till mig nu också, som jag bara behöver betala 4500 (inkl. frakt!) för! Det är 611,29 kronor mindre än jag hade hoppats på! Wohoo för mig!

Kommentarer
Postat av: Emma, the one and only

Halofenomen kallas det visst. Ganska intressant tycker jag ^^

2009-01-08 @ 22:31:24
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0