Brev till mig :D

Idag hade jag 15 nya mail när jag loggade in. Dock var väl 6-7 från MKB och lika många från Facebook... Ett var från Anita också, men det var ett massmail det också, så jag fick inget rligt alls ^^ Jag har förresten skrivit in mig på MKB och SGS, så jag hoppas att jag får bostäder till hösten. Har ett litet dilemma där faktiskt för om jag bestämmer mig för Gbg ha jag dels en välkänd stad där jag känner folk som jag kan dela lägenhet med, och om jag väljer Maljö får jag dubbelt så många lektioner, men måste dela lägenhet med mig själv och jag hittar ingenstans där... plus att de pratar völdigt konstigt där nere ^^

Jag och A skulle ha gått till F&S idag, men vi sket i det för vi hade gympa idag båda två och är helt slut... Undrar jag vad jag ska äta till kvällsmat?

Spelade med den nya pianisten idag också, och jag måste säga att jag beundrar hennes avistaspel, men samtidigt är det så fruktansvärt annorlunda mot att spela med B! Han ger alltid en massa tips på hur man kan spela och tänka, frasera och uttrycka sig, den här tjejen spelade bara på och frågade omdet var n¨got man tyckte skulle vara annorlunda typ... Det var itne som det brukar vara riktigt... MEd B är det en lektion som man lär sig massor av, med hene var det bara att spela, vilket var tråkigt, och tiden gick jättelångsamt! Det var fruktansvärt! Jag hade bara med mig ett stycke att spela för vi brukar inte hinna med mer; det finns ju alltid saker att jobba på! Nu hade jag hunnit med 8 stycken kändes det som... Fast vi spelade bara två, men slutade för tidigt, och det var mycket tid att vara tyst på... Illa

IDag ska jag öva bajsmycket har jag bestämt, så jag måste noggå härifrpn snart...

Kommentarer
Postat av: K.

Emma, det händer! Din estetiska sida tar över mer och mer! Det blir svårare och svårare att läsa dina inlägg för varje du skriver :O

Proof-reading ftw xD

2009-01-21 @ 21:12:08
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Svårt?

2009-01-29 @ 00:42:08
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: K.

Syftar mest på feltryckningarna: rlight, Maljö, völdigt, n¨got, itne, MEd, hene, IDag. Och sedan sista meningen: måste noggå härifrpn snart...



Haha, nä men det var inte så illa. Men när jag läste det första gången var jag nog trött, så då blev det värre för huvudet ^^

2009-01-29 @ 18:03:11
Postat av: Emma, the one and only

Haha! JO jag orkar inte riktigt rätta till sakena, det tar för lång tid, och jag har inte irkitkgt hunnit lära mig var tangenterna sitter på den här datorn, om man jämför med datrn hemma då, d'r 'r det lättare att hitta rätt

2009-01-29 @ 23:04:50
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0