Risgrynsgröt, tror jag bestämt

Idag är jag hemma från skolan för att vila upp mig ordentligt inför fredagens hemskheter, dock blir det väl en promenix såsmåningom, och jag och R ska dessutom leta tyger och mönster... Hittat en massa basmusik har jag gjort också, är det inte fantastiskt? Underbart, tycker jag! ;P

JAg vet inte ritkigt hur jag ska få bort all stress. Det är jättejobbigt, och att man inte vet riktigt hur, var eller när något ska utföras gör inte saken direkt bättre. JAg  har dessutom lite ångest för mina stycken; ett av dem är bra, men de andra... fast det blir bra, det måste jag intala mig! DET BLIR BRA... förhoppningsvis i alla fall. På fredag 06,47 bär det av mot Gbg, och någon gång mellan 13 och 14 spelar jag... Men det är tur att det är i Gbg först, för det spelar inte så jättestor roll hur det går där, emedan jag helst vill komma in i Malmö, och sökningarna där är inte förrän på tisdag. Dock åker jag ner till Skåneland redan på måndag... måste se efter om jag kan boka om till handikappsplats... *-)

Sitter och grejar lite med projektarbetet också, det ska vara inne om bara några veckor :/

Jag glömde min mobilladdare hos mormor, så nu måste jag ladda den i datorn, och det tar jättelång tid. Har haft i den i över en timma och den är ungefär halvladdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0