:D

NÄsta vecka ska vi antagligen ha tävling som pågår i tvåhela veckor! Mn vi får se, det beror på om vi lyckas fixa en våg... DEn som vinner får tio kronor från de andra som är med... Jag tror ine att jag kommer vinna, men vi får se, det vore grymt skoj :P IDag ska jag på bio med några andra härifrån, men jag kommer itne ihåg vad det var för film vi skulle se... Svensk var den i alla fall.

Nu ska jag jobba på med projektarbetet och kanske öva lite :P



"14. En kontrabas är inte bara ett instrument. Den kan med fördel användas som pall, kanot eller bulgariskt kampsportsvapen. Vi ser positivt på fler förslag om andra användningsområden."

Kommentarer
Postat av: Hanna

En Månad

2009-02-02 @ 10:25:50
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

I know, men vi hade inte ändrat det när jag skrev det

2009-02-04 @ 16:52:17
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0