massa mat, tårta, lussekatt...

Jag är så glad just nu, och har en underbar stabilitet i min tillvaro - det kan inte bli bättre än så här. Eller kanske förresten; dubbel hyra är aldrig roligt, så visst kunde man strunta i den, men det räknas inte riktigt. Imorgon är det natt till julafton, och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp än (om man bortser från den till E (min underbara E!), som faktiskt inte är speciellt bra, då jag inte kunde få det jag hade planerat). Dock ska alla inhandlas imorgon, och jag behöver bara köpa två eller tre, så det ska nog lösa sig galant. Är otroligt nyfiken på vad E har fixat åt mig, han har nämligen inte lyckats få fram det, utan skickar det i ett mail på julafton... Undrar verkligen vad det är! Sedan har jag fått ett litet paket också, som jag inte får öppna förrän på julafton heller... Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0