Nötter

Idag är en dag av förvirring. Igår också i och för sig, för igår var det onsdag hela förmiddagen, men måndag på kvällen. Sedan visade det sig att det var tisdag, och då kände jag mig borta. Idag däremot är det torsdag, så jag har gått runt i någon timma och funderat över om jag duschade igår, eller om det var meningen att jag skulle göra det idag. Jag har en känsla av att jag kanske duschade igår,men är inte säker på det, så jag tänkte eftegr på vad jag har gjort i veckan... Och kom inte fram till något egentligen, så jag bestämde mig för att duscha efter att jaghar varit ute istället. Intressant, intressant...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är det torsdag? Det är onsdag...

2009-08-19 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0