Fajitas

Imorgon bär det av mot Skåneland för min del. Första natten blir hos syster, medan nästa  vecka är hos G och den han delar med. Sedan, om drygt en vecka, får E och jag våran lägenhet, och jag flyttar på riktigt! Det känns jättespännande det här. Ny skola, nya vänner, ny bostad, nytt postnummer, ny mobil (!), nya serier och ny resväska. Vad mer kan man begära? Jag är jättetaggad, och tycker att det ska bli underbart med ett ombyte. Dessutom kan man väl hoppas att jag brjar leva lite nyttigare igen, för den här sommaren har verkligen (verkligenI) varit en sommar med stort plus (och inget positivt sådant). En syndernas sommar, med allt vad det innebär för slarv.

Jag har inte hunnit packa klart än, och tåget går om tio timmar, cirkus. Men det är inte så mycket kvar nu tror jag. För tillfället har jag fem fullpackade resväskor och en ryggsäck som inte heller är tom, och då har jag inte packat täcke och kudde än... och inga böcker! JAg måste ha med mig böcker!

Undrar när jag får träffa på en dator nästa gång (imorgon bitti, jo, men efter det!)... Jag tar inte med mig min ner nu direkt, utan mamma och pappa får komma med den nästa vecka, och vi har inte internet, så det bir väl inget under den första tiden i lägenheten heller :S

Men packa var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0