Koussevitzky

Tro det eller ej, men just nu sitter jag faktiskt och skriver hemma i U-hamn! Det är så underbart att vara hemma ibland (har ju faktiskt inte varit hemma sedan sista helgen i augusti (?), och då var jag hemma i 40 minuter). Men bli nu inte överlycklig och tro att jag kan stanna för en fika eller två, nej, imorgon åker far, lillebror och jag till Gällstad för att titta på byxor (och kanske köper jag några att springa runt i), och sedan åker jag tillbaka till Vbg med 14:10-bussen. JAg måste nämligen öva ordentligt till konserten på måndag (du är hjärtligt välkommen förresten! 19:00 på muséet i Vbg), plus att vi (omparna) åker till Manchester på tisdag, så jag måste titta igenom orkesterstämmorna ordentligt.

Just nu undviker jag att gå och lägga mig genom att lyssna på Koussevitzky (underbart!) och skriva här. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem nästa gång... Inte blir det de 24:e i alla fall, för då har vi kak-bålrunda! Wohoo säger jag bara :D Undrar jag vad jag ska baka... *-)

Ja, nej, nu får jag nog gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt i morgon och shoppa loss (eller inte, men jag ska som sagt till Gällstad och leta efter billiga och bra springbyxor).

Kommer i alla fall hem 7:e november folks. Eller ja, om det nu går någon buss vi kan ta, annars blir det väl den 8:e ^^













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0