Dilemma

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa saker: imorgon har vi orkesterkunskap, men ska vi gå på den? D säger i och för sig att han meddelar mig om vi inte ska gå, men i alla fall ^^

Vecka 7 har de sportlov hemma i Uschle, men jag har inte lov förrän vecka 8. Just den veckan (8) vill mina lärare att vi ska spela igen (jag kommer vägra, så jag tänkte skicka in ett litet mail till den "hårda björnen" så att säga). Vecka 7 åker antagligen större delen av min familj till fjällen, men ska jag följa med dit? Det är veckan innan sökningarna börjar i Gbg, och man ´vill ju vara förberedd då. Tänk om man bryter en arm! ... Jo det tål att tänkas på...

För en gångs skull är jag inte den enda som är totalförbannad på vår lärare U, och det känns väldigt bra. Han kan ta sina ord och stoppa upp dem någonstans för vi ger oss inte! :D

Nu ska jag gå och kolla till tvätten och sedan ska jag öva. Det är inte klokt vad lite tid man får till övandet numera. Jag skulle behöva längre dagar och/eller längre timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0