What a wonderful day!

Idag har jag hunnit med mycket! (okej, kanske inte så mycket att man borde nämna det, men för att vara sommarlovet 2008 är det mycket! Jag har hunnit läsa, sola, bada, äta både frukost1, glass och kvällsmat 2, öva bas, skriva med Skåne på msn och sms, köra moppe, mysa när åskan gick, gå till K, se ett avsnitt av Doctor Who, samt lyssna på när K "sopar" bort vattnet från golvet i badrummet efter att han duschat. (jag tycker att det är en riktigt bra prestation!)

När vi 3 skulle äta kvällsmat hade far min dukat upp utomhus (mycket optimistiskt) trots att det duggade lite. Efter cirkus två minuter började det regna väldigtmycket (läs ösregna) och åska, så vi var tvugna att gå in! (tyckte att det var4 en liten rolig detalj ^^

Nu har snart K klätt på sig, så jag får nog sluta nu.
Auf Wiedersehen!


1 En hel (två halvor) grov macka med köttbullar (Mamma Scans) och ost.
2 Baguetter med mozzarellaost och pesto och gröänsaker
3 Mor, far, lillebror och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0