Ut och resa...

Idag ska lilla jag resa lite inom Västra Götalands gränser: först till Gbg för baslektionen, sedan till Öxnered för att vänta på tåget till mormor, där jag ska övernatta och spendera i alla fall första delen av morgondagen.
Imorgon ska mor, far, lillebror och jag åka och hälsa på storasyster i Norge! Det blir säkert jätteroligt! Hon vill att vi ska ta med oss lite mat, eftersom det är så dyrt där ^^ Första veckan hon jobbade gjorde hon slut på 1 500 sek. på mat! Och jag som tycker att mat är dyrt i Sverige! Kanske borde jag tänka om...
På fredag ska vi hem till mormor igen och ta farväl... Visst låder det dramatiskt (?), men det är det egentligen inte; ska nämligen till Prag (nej, inte Peru) på söndag :D



Nu är jag jättetrött, men jag måste öva bas... Kanske skriver jag på lördag igen... Vi får se ^^
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lehane

Ha det kalas i Peru ^^

2008-07-09 @ 12:42:42
Postat av: Emma

Naturlitvis :P

2008-07-10 @ 00:56:48
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jo det ska jag väl försöka med ^^

2008-07-10 @ 13:51:42
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0