Soool!

Nu skiner solen, och jag har precis kommit hem från en lång Angelkväll med K. Vi såg jag vet inte hur många avsnitt. Det var kul i alla fall, och som tur är var K snäll nog att visa mig 4x01 också, så att jag slipper sitta här i typ 11 dagar och fundera på hur det gick med allt och alla! Jag väntar fortfarande på att Fred ska bli blå, men det kommer väl när det kommer... Kanske snart..? Eller också inte alls..

"There were a couple of young mums at my school, and they acted like a baby was an iPod or a new mobile or something, some kind of gadget that they wanted to show off. There are many differences between a baby and an iPod. And one of the biggest differences is, no one's going to mug you for your baby. You don't have to keep a baby in your pocket if you're on the bus late at night. And if you think about it, that must tell you something, because people will mug you for anything worth having, which means that a baby can't be worth having..."

(Ur SLAM av Nick Hornby, en av mina favoritböcker, som jag i och för sig inte läst klart än, men i alla fall)



Nu ska jag gå och miktera, och sedan får vi se om jag tittar på Dr. Horrible, sover eller går ut på en promenad.
Ha det

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar din dåliga/braiga humor Emma!

2008-07-21 @ 11:49:36
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

inte är detnågot fel på min humor inte ^^ :P Miss you

2008-07-21 @ 15:21:27
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Lehane

I totally agree. En iPod är värd mycket mer än en frikkin baby XD



vi såg 10 tror jag, eller 11.

2008-07-21 @ 15:47:43
Postat av: Emma, the one and only

haha! Jag älskar boken!

2008-07-21 @ 19:07:40
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0