Åska, sol och regn...

Nu har jag precis kommit in efter en liten promenad med mor. Naturligtvis skulle det börja ösregna, men inte förrän vi bara hade någon kilometer kvar, så det var lugnt och svalkande skönt. Letar efter nya böcker som skulle kunna vara intressanta att läsa innan jag börja med Breaking Dawn, som kommer ut om lite mindre än en månad. Jag skulle i och för sig kunna läsa Elva minuter, men vi får se... Har också A walk to remember, My Horizontal Life och När änglar dör kvar att läsa, men ändå... Jag har itne riktigt varit på humör att läsa dem än. Vi får se, kanske blir jag sugen på något när jag har läst klart boken som jag håller på med nu.



Imorgon blir det Liseberg med några människor, en resa som kommer kosta mig åtminstone 620 kronor om jag har förstått det hela rätt, och då har jag inte räknat in något åkpass... Det är inte alltid lätt det där med ekonomi, måste jag ju säga...

Jag har ett litet pprojekt denna sommaren att jag ska lära mig att skriva ordentligt npåp tangentbordet och använda mig av alla fingrar, och på rätt plats! Det är inte det lättaste till en början måste jag säga, men det går någorlunda än så länge i alla fall :P

Jag vill kunna se på lite serier också, men de kommer ju aldrig hem! Tänk om min dator kunde fixa hem sakerna lika fort som Ks dator gör! Då skulle jag vara rik på serier vid det här laget!

Nu ska jag gå och duscha och äta lite... när maten är klar i alla fall.
Ha det kalas :P

Kommentarer
Postat av: Lehane

:(

Du skulle åkt till L med moi istället! Would have been so mucho funner! Och billigare!

2008-07-06 @ 19:41:02
Postat av: Emma, the one and only

Haha, nej hade jag åkt dit med bara dig hade det kostat precis lika mycket, då jag ändå måste köpa fritidskort ^^

2008-07-06 @ 20:18:36
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Lehane

Nää, för vi hade åkt bil! Med pappa, sen hade vi gått runt där själva och sen hade vi åkt bli med pappa hem igen!

2008-07-07 @ 13:18:19
Postat av: Emma, the one and only

Aaahhh, intressant ^^

2008-07-08 @ 14:50:29
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0