Allt-i-allo

Den här dagen brjade jag med att jobba. Jobb, jobb och åter jobb! Naturligtvis hade jag journatt, så jag var på jobbet från 19:00 till 08:00. I morse fick jag faktiskt byta om på R för första gången, vilket gick jättebra, och han stod kvar på Gröna  Mattan hela tiden! Dock var ju pyjamasenpisseblöt (bokstavligt talat), så det var lite,,, problematiskt, men så är det visst varje morgon, så speciellt förvånande var det inte.


Vid halv tolv-tiden åkte mor, far och jag ut på en "liten" cykeltur runt sjön (ca... ganska många mil), så jag är välidigt trött just nu... Jag har också läst en del i min nyaste bok idag! Den är väldigt rolig på sina ställen, men väldigt intressant och allvarlig också! Jag har den visserligen på svenska (en liten miss från min sida), men jag tycker att den är bra i alla fall. Rekomenderar starkt (efter att ha läst ca 90 sidor, men ändå ^^).






Nu är det Midsomer Murders som gäller! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lehane

Åh, det är han som har skrivit About a boy! Den är bra, tycker jag iaf ^^

Du får säga om boken är bra sen. Själv läser jag Veronika Bestämmer Sig För Att Dö nu, har läst typ halva men har ju knappt tid att läsa denna veckan =/

2008-07-01 @ 21:29:40
Postat av: Ida Haak

Att du orkar att läsa ;D <3

2008-07-02 @ 16:52:55
URL: http://idahaak.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo jag har tänkt läsa rätt många av hans böcker i sommar (om jag har tid och lust), men ska ju hinna öva och läsa ut alla andra böcker som jag har köpt/kommer att köpa/tagit med mig hem :P

2008-07-02 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0