Ett liv i synd...

Ja, igår hände det som absolut inte fick hända. Inte för att jag ångrar mig direkt, för det kändes skönt att få det gjort, och jag är inte direkt besviken på resultatet. Dock är det inte ritkigt samma känsla som i böckerna... men nästan. I stort var det väldigt bra, och man kunde inte ha valt en bättre miljö, då den passade perfekt. Jag är nöjd, och känslan jag har nu, några timmar efteråt, är lättnad och... glädje? Det var ett bra val i alla fall, tack K :P

När jag kom hem mitt i natten tittade jag färdigt på Mr. & Mrs. Smith, för jag hade sett halva innan jag gick till K. Sedan började jag titta på andra filmer att köpa och sån't... Storebror bestämde sig för att åka till norrland en vecka för tidigt, så jag fick ta farväl av honom innan jag gick och lade mig också. Dessutom gav han mig en massa bra filmer från sin hårddisk, så det som jag hade tänkt skulle bli en tidig kväll blev en sen natt eller tidig morgon, och jag somnade inte förrän runt fyra och drömde sött om små vargar...

(Nej, det gjorde jag inte, men det passade in ^^)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har du ny gjort? :O

2008-12-27 @ 16:40:36
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Det vill du int eveta! Det är jättehemskt! ... Men vad tror du att jag har gjort?

2008-12-28 @ 02:54:30
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Hanna

Något korkat !

2008-12-28 @ 13:25:46
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0