Wow!

Tänk att jag hittat ännu en sak att skriva om på samma dag! Otroligt! Och otroligt är just det som hänt: en jag känner, eller ja, en Vägusare (den första jag pratade med där faktiskt) har gått och blivit världsberömd i hela Sverige! Inte för att jag hade hört talas om dem förut, men i alla fall :P Han spelar cello i Neverstore, som verkar vara ganska populära faktiskt. De spelade i Sommarkrysset :P Kunde ju ha lagt in videon kan man tycka, men eftersom jag är lite otecknisk så kan jag inte sådant (K får lära mig hur man gör!!) Men sök på Neverstore - Waiting så kommer på youtube så kommer det antagligen upp någon video med dem, eller det ska göra det i alla fall :P


Nu har jag städat färdigt, men måste sortera lite tvätt och diska en gryta, sedan kan jag öva bas i all oändlighet :P

Kommentarer
Postat av: ida haak

My name is ida haak och jag är bäst ;D

2008-08-08 @ 12:43:01
URL: http://idaahaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0