Why now?

Varför måste alltid sommralovet gå så hiskeligt fort? När jag vaknade i morse kom jag på att jag faktiskt måste packa allt jag ska ha med till Vänersborg senast på torsdag, eftsrom jag jobbar 07:45-22:30 på fredag och 06:00 på lördag morgon åker jag till Manchester... Jag vill att sommarlovet ska vara åtminstone dubbelt så långt, för det tar slut så jättefort! Det är inte rättvist! Jag vet att det är två veckor kva och att jag bör njuta av dessa, men hur ska jag kunna göra det när detär så kort tid? imorgon kommer mor och far hem från semestern, så vi måste städa riktigt ordentligt idag, så att de inte måste göra rent allt det första de gör när de kommer. Jag borde också klippa gräsmattan, men det är så blött att det antagligen inte går än på fem veckor... Nej nu måste jag nog gå och göra lite nytta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0