Underhållande

Den här dagen har varit ganska underhållade: först Lillebror "Men jag vill inte sitta uppe själv alldeles ensam!" (ett försöka att övertala mig att stanna uppe). Sedan Skåne som verkar tro på mitt lilla skämt, men jag ger bara igen sedan april ^^ Jag har för mig att det var något mer som var roligt, men det har jag glömt nu :P Vi har haft det jättevarmt ute idag också, och jag låg ute och läste medan Lillebror satt inne på Storebrors rum och spelade spel med nerdragen rullgardin och typ 5000 grader varmt.

Håller på att läsa om Twilight-serien, men är inte irktigt på humör för den, så det är segt. Hoppade över de 200 sega sidorna i New Moon, så jag har bara Eclipse kvar i alla fall, och där har jag läst lite drygt 100 sidor nu. Jag beställde Breaking Dawn på Bokus.se igår, men den var slut, så jag fick beställa på cdon istället, men upptäckte sedan att den inte var inbunden... eller ja, det såg jag redan igår, men jag tänkte inte på det när jag beställde. Jag tror visserligen inte att det är för sent att avbeställa nu, men det känns dumt...

Imorgon firar vi kusinens (jo, jag har fler än en, men i alla fall) 20-årsdag, som egentligen var för snart två mpnader sedan (11 juni om jag inte minns fel...). Jag och lillebror ska i vilket fall till farfar först och umgås lite, vilket nog blir trevligt :P Vi ska skjutsa honom till kalaset också, eller ja, vi samåker :P



Skåne tycker det är bra att jag är torr, men jag är rädd att jag ska spricka, så jag tänkte smörja in mig lite framför TV:n om några minuter (om jag kommer härifrån vill säga). För hennes skull hjoppas jag att hon också är torr, för hon verkar uppskatta det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du jag trodde inte mkt på det faktiskt!!!!!!!!! Och vadå sen i April va gjorde jag mot dog då? :O

Och du det där sista var inte roligt (Fast jag skratta åt dig ändå)

2008-08-02 @ 20:07:26
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Hee :P Du och Amanda lurade mig på första april... Inte för att jag kommer ihåg vad det var, bara att... Det var retligt kommer jag ihåg... *-)



Nej, det sista först¨r jag knappt själv, skrev bara något som du kunde ha att klura på :P

2008-08-03 @ 02:48:02
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0