Makaroner, falukorv, soltorkad tomat och parmesan

Inte det godaste, jag vet, men pengarna kommer på torsdag...

nu var det ett tag sedan, och hur kommer det sig? Jo, jag har inget internet hemma, och just idag sitter jag för första gången nere på bottenplan där det finns trådlöst internet! Wow... Dock enbart för att lägga upp musik på dropbox, vilket tar en halv evighet... (min kanelbulle som är i ugnen är nog torr som krut vid det här laget. Skit... pappa tror att den blir n god skorpa...)

I helgen som kommer ska jag till Kristiansand för att spela (med en profisionell orkester, för den som undrar), och få resor och kjempeflott hotell betalat! Behöver inte ens ta med mig basen! Yeah! Tack för den! :D (och dessutom en skön peng i fickan (eller ja, in på kontot, men sak samma), det kan ju vara trevligt när man ska på semester i  sex veckor i sommar!)

Annars händer inte mycket här vill jag lova. Jag stickar för att hinna klart med julklappar... Och kom just på att jag nu missat fyra timmars stickningstid! Skit igen!

Imorgon kommer E1 tillbaka, det blir skönt! Men jag har faktiskt lärt mig att sova själv nu, utan att vakna, eller i alla fall utan att vara rädd när jag vaknar (om jag vaknar). Det kan tyckas vara segt av mig att ta så lång tid, men om man blivit riktigt skrämd sitetr det i länge. Jag satt trots allt och skakade i flera timmar efter att det hade hänt, och det var ändå ingenting som hade hänt... egentligen. hehe.

Palla, det är ingen som läser ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0