Mat

Jag tänker på min nu väldigt hektiska vecka, och känner att jo, fyra prov på en vecka, när man inte gått igenpom allt inför dem på lektionerna än kan bli lite stressigt och jobbigt, men samtidigt sitter nu mina förra klasskompisar och pluggar gärnet för att få bra betyg på sina slutprov... Då väljer jag nog hellre min vecka i alla fall. Visst har de nog gåttt igenom allt inför sina prov med lärarna, så det är bara att plugga in halvgammal information, medan jag ska plugga in helt nu information, men att ha så många prov som hela betyget hänger på är inte roligt, och mina prov spelar inte stor roll när allt kommer omkring. Ägna dem en god tanke, det är de värda!

Idag ska jag visa skolan för mor min. Hon har inte varit där sedan hon tog studenten (för ca 30 år sedan), och vill se hur den har förändrats.

Jag vet inte riktigt vad det är, men något är det i alla fall, sedan om det är besatthet eller något annat är inte bestämt riktigt än. Inbillning är ju ett alternativ också. Lite komiskt faktiskt att jag längtade tillbaka til Vbg den här gången, det var som om dagen inte kunde gå fort nog. Och bussresan ska vi inte prata om! Jag är förresten fortfarande helt besatt av låten nedan... I just can't get it uot of my head... Helt fast alltså.

Men nu kommer snart min skjuts till skolan (ja, jag vet att jag bara har 300 meter dit, men hon erbjöd sig att hämta upp mig, och vi ska ändå äta mat, R och jag alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0