Linsgryta + glass till efterrätt

Idag köpte vi balbiljetter och biljetter till Carina's, och det känns väldigt bra! Nu vet jag att jag säkert kommer in på båda ställen och att jagkommer få min bal och en fstlig student :P

Igår var också en dag. Gick på bio med det "lilla vattendjuret", och det var väl... intressant det också, hehe ;P
Han har så fruktansvärt het kropp! Det var så att man bara ville sträcka ut armarna och ta på den, men så kan man ju inte göra! Jag vet ju vem jag ska söka upp bilder på i alla fall...

Ikväll och resten av helgen blir det rep med symfonin. Imorgon ska vi hem till vår egen lilla häxa på mddag också, vilket nog blir trevligt (om inte U kommer). Jag ska sova hos R så att hennes mor kan sy klart min klänning (!), och så ska vi ha riktigt trevligt :D

På måndag åker jag till France! GRATIS! Kommer hem fredag kväll. Får se om jag hinner skriva något på lördag, annars vill jag bara säga att jag åker till Rhodos natten till nästa söndag, så det är därför det blir lite glapp...



Grrrr! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vad dålig du är emma! som pratar om filmen precis efter du pratat om vattendjuret ! ;)

2009-05-10 @ 19:26:57
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

Haha! I know! Jag gjorde't med flit ;)

2009-05-10 @ 23:44:12
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0