Pasta, köttbullar och grönsaker

Idag var jag och lyssnade på en jättebra stråkkvartett! Den hette något i stil med "Zapp Quartett" (kan ha varit "Zepp", "Zupp", eller liknande), och spelade en blandning mellan jazz, orientaliskt, modernklassisk och säkert en mängd andra genrer, men det var GRYMT!

JAg har förresten varit jättedålig på att öva idag (har bara spelat i två timmar! :S Sökning på tisdag, hur ska det gå om jag slarvar så!?), men det lät okej i alla fall. Fick jobba lite med tonen... Tur att jag bara behöver spela två stycken i Malmö :P

Annars har jag varit jätteduktig idag och sprungit och gått på promenadER. :D Dock fikade jag med R, så lite av nyttigheten försvann väl :/

Tänkte söka folkisar idag också, men så visade det sig att man skulle skicka in den med vanlig post, och senaste inlämningsdag är IMORGON! Hur ska detta gå? :S

Jag tycte mig höra Skåne tjata utanför för en stund sedan. Det lät nästan som om hon bråkade med någon, vars röst jag inte kände igen...

Imorgon är det Vasaloppet, och pappa åker (tror jag i alla fall), så man får väl titta lite... Ska försöka få gjort en del läxor också... Och öva :P

Nu ska jag försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0