Pannkakor

Livet går ut på en sak egentligen: att hitta sin partner och föröka sig med hjälp av den. Men vad gör man egentligen när man har hittat honom? Man tar naturligtvis kontakt och ser till att man gör som man ska... Dock är det så i mitt fall att min partner inte förstått att vi hör ihop, eller också har han förstått det, men ignorerar detta. Hans ursäkt är att vi bor för långt isär, och det har han faktiskt rätt i, men ändå! Illa... Vad gör man när det blir så då? Hittar en ny "rätte"? Man har väl försökt må ni tro, men så fort man träffar mr. Right igen upptäcker man att han fortfarande är rätt... Ska man bara ignorera? Låta det gå över? Går det över? Äh, skit samma, jag får väl leva i en längtansfull ensamhet under resten av mitt liv, det kommer gå ganska fort i alla fall; 60-70 år till, och sedan är jag död. Ensam. Begraven. Arvingslös. Bortglömd...



Nej, jag är inte deprimerad, och jag ber er att läsa ovanstående text med en gnutta ironi i rösten.

Lite roligt också att jag precis klickade på en länk, och när det nya fönstret som dök upp var färdigladdat stod det "Ingen partner"... sammanträffande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0